۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صناب پیشرو در ارتباطات، پیشگام در مخابرات
شركت صنايع برتر قرن نوين -‌ صناب با مسئوليت محدود در سال ۱۳۸۰ تاسيس وبه شماره ۱۷۵۷۱۳ ثبت گرديد.صناب لوگو مرکز اصلی شرکت، تهران و موضوع فعالیت آن عمدتا تولید انواع کالاهای مخابراتی، طرح و راه اندازی و اجرای پروژه های مخابراتی و نیرو و واردات و صادرات کالاهای مجاز در رابطه با فعالیت های شرکت است. شرکت صناب دارای رتبه بندی در رشته ارتباطات و مخابرات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و انجمن صنفی پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی و تاسیساتی است. اين شرکت عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران بوده و نام تجارتی و علامت انحصاری آن به ثبت رسیده است.

اولین تولید کننده مفصل فیبر نوری

شرکت صناب اولین تولید کننده رسمی مفصل فیبر نوری در ایراناست که موفق به دریافت تاییدیه های لازم از شرکتهای ارتیاطات زیرساخت، مخابرات ایران و مخابرات استانهای مختلف گردیده است.

آزمایشگاه شرکت صناب

آزمایشگاه صناب در حال حاضر مجهزترین آزمایشگاه کنترل کیفیت انواع مفصل های فیبر نوری ،حرارتی و تجهیزات مخابراتی است که زیر نظر کارشناسان برجسته مخابراتی فعالیت می نماید.

تامین کننده تجهیزات مخابراتی

صناب تامیین کننده تجهیزات گوناگون مخابراتی ازجمله مفاصلهای حرارتی و تجهیزات اکتیو و پسیو می باشد.
برخی از محصولات صناب
شركت صنايع برتر قرن نوين -‌ صناب با مسئوليت محدود در سال ۱۳۸۰ تاسيس وبه شماره ۱۷۵۷۱۳ ثبت گرديد.صناب لوگو مرکز اصلی شرکت، تهران و موضوع فعالیت آن عمدتا تولید انواع کالاهای مخابراتی، طرح و راه اندازی و اجرای پروژه های مخابراتی و نیرو و واردات و صادرات کالاهای مجاز در رابطه با فعالیت های شرکت است.
اخبار و آموزش ها
آخرین اخبار

۱۷

مهر ۱۳۹۷
حضور صناب در نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات تلکام
شرکت صنایع برتر قرن نوین – صناب در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات وفناوری اطلاعات (تلکام) که از تاریخ یازدهم لغایت چهاردهم مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزارگردید، حضور یافت.
غرفه صناب درنمایشگاه مورد بازدید مقامات مختلف کشور ازجمله وزیر محترم مخابرات وفناوری اطلاعات، قرار گرفت.
ادامه مطلب

۳

آذر ۱۳۹۶
اخذ پروانه بهره برداری
شرکت صناب تنها تولید کننده مفصل فیبر نوری است که موفق به اخذ پروانه......
ادامه مطلب
آموزش های صناب

۳

آذر ۱۳۹۶
فیلم آموزشی مفصل حرارتی
فیلم آموزشی مفصل حرارتی.جهت مشاهده بر روی ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب

۳

آذر ۱۳۹۶
آموزش شعله برای مفصل حرارتی
اندازه شعله و نحوه حرکت آن در مفصل های حرارتی ANALYSIS OF FLAME SIZE.جهت مشاهده آموزش بر روی ادامه مظلب کلیک کنید
ادامه مطلب